CarΗellas: Αλλαγές στα διόδια – Ποιοι δεν θα πληρώνουν και ποιοι θα έχουν έκπτωση

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Αλλαγές στα διόδια – Ποιοι δεν θα πληρώνουν και ποιοι θα έχουν έκπτωση

  Σε συμφωνία με τις εταιρείες που διαχειρίζονται την Ιόνια Οδό και τον άξονα Ε65 ήρθε το Υπουργείο Υποδομών για αλλαγές στα διόδια. Ο Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι η συμφωνία για τις αλλαγές στα διόδια στηρίζεται σε οκτώ άξονες:
1. Δεν θα καταβάλουν διόδια οι κάτοικοι που χρησιμοποιούν τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων για μετακινήσεις εντός του δήμου τους, αν δεν υπάρξει εναλλακτική διέλευση. Η ρύθμιση ισχύει για τους δήμους Ωρωπού, Θηβαιών και Ορχομενού.
050
2. Δεν θα πληρώνουν διόδια σε όλο το μήκος των δυο οδικών αξόνων τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
3. Θα παρέχονται εκπτώσεις στα άτομα που χρησιμοποιούν καθημερινά τα διόδια και θα
προβλέπεται ότι τουλάχιστον οι 5 από τις 40 διελεύσεις το μήνα θα είναι δωρεάν.
4. Προχωρά άμεσα η υλοποίηση μελέτης για την εφαρμογή χιλιομετρικού συστήματος χρέωσης.
5. Οι πλευρικοί σταθμοί που επρόκειτο να λειτουργήσουν φέτος και του χρόνου σε Βαρυμπόμπη και Αγ. Στέφανο θα λειτουργήσουν τελικά στο τέλος του 2018. Οι κάτοικοι των γειτονικών δήμων Αχαρνών , Κηφισιάς και Διονύσου δεν θα πληρώνουν διόδια.
6. Οι παραχωρησιούχοι των δυο οδικών αξόνων θα πληρώνουν δημοτικά τέλη μόνο αν οι δήμοι παρέχουν τις σχετικές υπηρεσίες.
7. Παρατείνεται κατά 17 μήνες η περίοδος κατασκευής της Ιονίας Οδού και κατά 18 μήνες του Ε65. Και τα δυο έργα επρόκειτο να ολοκληρωθούν στα τέλη του 2015, πράγμα που αποδείχθηκε αδύνατο.
8. Οι εργολάβοι θα αποσύρουν τις αγωγές κατά των πολιτών που συμμετείχαν στο κίνημα δεν πληρώνω. Τέλος ο κ. Σπίρτζης είπε ότι η κυβέρνηση συζητά με τους παραχωρησιούχους την οριζόντια μείωση των τιμών των διοδίων σε όλο το μήκος των οδικών αξόνων.
690_89a736688f74c3f55f2b4f3fde65d9b7
Αντίστοιχες προτάσεις όπως αυτές που συμφωνήθηκαν για τους δυο οδικούς άξονες έχει κάνει η κυβέρνηση και στις εταιρίες που διαχειρίζονται τους 3 άλλους υπό κατασκευή οδικούς άξονες (Ολυμπία Οδός, Μαλιακός- Κλειδί, Κόρινθος-Καλαμάτα) καθώς και της εταιρείας διαχείρισης της ζεύξης Ρίου Αντιρρίου και της Αττικής Οδού.
Πηγή: [enikonomia.gr]