CarΗellas: Στόχος του ΥΠΟΙΚ τα ΙΧ με κινητήρες 1.600 και 1.800 κ.εκ.

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Στόχος του ΥΠΟΙΚ τα ΙΧ με κινητήρες 1.600 και 1.800 κ.εκ.

  Τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να απαντηθεί ο γρίφος του οικονομικού επιτελείου σχετικά με τα Τέλη Κυκλοφορίας που θα κληθούν να καταβάλλουν πάνω από 5 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων.
teli-kykloforias-2015
  Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia, πέραν των Τελών Κυκλοφορίας τα οποία υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 και αφορούν πάνω από 410.000 ιδιοκτήτες οχημάτων στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει πέσει και η αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα
με κινητήρες 1.600 έως και 1.800 κ.εκ. τα οποία μπορούν να αποτελέσουν το βασικό ισοδύναμο στα έσοδα καθώς αφορούν πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
  Παράλληλα ένας επιπλέον λόγος που εξετάζεται να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα με κινητήρες από 1.600 έως και 1.800 κ.εκ. έχει να κάνει και με την πολύ μεγάλη διαφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με κινητήρες 1.800 κ. εκ. με εκείνα των ΙΧ με κινητήρες 2 λίτρων. Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας των οχημάτων με κινητήρες 1.800 κ.εκ. ανέρχονται σε 300 ευρώ ενώ τα αντίστοιχα των δίλιτρων σε 660 ευρώ τα οποία να υπενθυμίσουμε πως επιβαρύνονται και από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που ανέρχεται σε 5% επί του τεκμηρίου διαβίωσης.
ektyposi-telon-kykloforias-20151
  Ωστόσο ως «αντίμετρο» το οικονομικό επιτελείο εξετάζει τη μείωση των Τελών Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με τον κυβισμό στα οχήματα με κινητήρες μεγάλου κυβισμού.
  Μάλιστα ο στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι διπλός αν τελικά υιοθετηθεί το παραπάνω σενάριο καθώς από τη μία μεριά θα αυξήσει παρά πολύ τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με κινητήρες από 1.600 έως 1.800 κ.εκ. ενώ από την άλλη μεριά η μείωση των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα με κινητήρες μεγάλου κυβισμού δεν θα δημιουργήσει απώλειες αλλά αύξηση στα έσοδα καθώς τα στελέχη του ΥΠΟΙΚ εκτιμούν πως θα αρθούν οι ακινησίες από τις εφορίες ενώ επίσης υπάρχει και η αύξηση 30% στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες πάνω από 2,5 λίτρα.
Πηγή: enikonomia.gr